Gisteren Seaworld en vandaag naar nieuwe camping! - Reisverslag uit Homosassa Springs, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu Gisteren Seaworld en vandaag naar nieuwe camping! - Reisverslag uit Homosassa Springs, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

Gisteren Seaworld en vandaag naar nieuwe camping!

Door: EricAafkeTjeerdDouwe

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

13 Juli 2011 | Verenigde Staten, Homosassa Springs

Gisteren zijn we op,volgens ons de heetste dag tot nu toe, naar Seaworld geweest. Dit was helemaal super, de orka show, de dolfijnen, walvis en vogels show was prachtig en spectaculair en de show met zeeleeuwen en otters erg grappig! Douwe vond ook de Manatees(lamantijnen) erg indrukwekkend en Tjeerd keek zijn ogen uit in de tunnel onder de haaien door. Seaworld was geweldig, nu zijn we klaar met de parken.
We zijn vanmorgen vroeg vertrokken naar de camping waar we nu zijn, dit is een klein paradijsje! We zitten aan het water waar net de krabben en vissen al weer zijn gevangen door de mannen, er wonen hier lamantijnen, alligators en dolfijnen en morgen gaan we de hele dag een boot huren zodat we naar de Springs hier in de buurt kunnen varen en kunnen snorkelen en zwemmen. We hebben een super plek, naast het zwembad, de speeltuin, het basketbalveld en visvijver (heeft Tjeerd al een slang in ontdekt) en de rivier aan de andere kant. We hebben wel een muggentent gekocht want 's avonds buiten zitten en buiten eten is een ramp, met al die muggen. Straks gaan we uit eten,we gaan naar "Margeritta's grill", waar ze heerlijke scaloppes schijnen te hebben maar ook andere vis en vlees op de gril.Deze camping is populair vanwege het duiken naar scaloppes...
p.s. buurtjes: alle prijskaartjes zijn eraf en alles wordt al gedragen!
p.s 2 mama: morgen gaat Tjeerd je diepzeesnorkel uitproberen...

• 13 Juli 2011 - 06:08

Willem En Gerda:

Wat een leuke foto's en wat leuk om jullie te volgen. Alsof je er zelf een heel klein beetje bij bent. Passen jullie wel op voor de krokodillen. Jullie hadden gister de warmste dag tot nu toe, wij hebben vandaag de koudste en natste dag van deze maand. Dus geniet maar extra van het heerlijke weer en van alles wat jullie zien. En Tjeerd, gefeliciteerd met de dikste en grootste vis!

• 13 Juli 2011 - 06:10

Rian:

Ben jaloers, alleen al op het weer. Hier regent het en vrijdag gaan wij op vakantie....en de voorspelling. Veel regen.
    Ik denk dat wij thuis blijven dit jaar.
    Geniet ervan...dikke kus

• 13 Juli 2011 - 09:56

Mama En Papa:

Wat een fantastische reis maken jullie! Geniet van die warmte, want hier stormt en regent het! Veel plezier op de boot en kijk uit voor de slangen en krokodillen en de walrussen, waar iemand op lijkt, zoals je je wel zal herinneren! Wij genieten hier van een rampweek: badkamer vernieuwd (kapotte wastafel), nieuwe afwasmachine die ik niet begrijp, enz. enz.
    Kus voor alle vier!

• 13 Juli 2011 - 10:39

Marja:

Wat mooi allemaal. En avontuur waar jullie vast en zeker lang van gaan nagenieten.
    Het blijft super dat wij dit allemaal zo kunnen volgen. veel liefs Paul en Marja

• 14 Juli 2011 - 08:11

Helga (Olga):

Tjeerd wat geweldig, snorkelen, wat zul jij daar van genieten.