De hele dag op de boot:varen,vissen en zwemmen! - Reisverslag uit Homosassa Springs, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu De hele dag op de boot:varen,vissen en zwemmen! - Reisverslag uit Homosassa Springs, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

De hele dag op de boot:varen,vissen en zwemmen!

Door: EricAafkeTjeerdDouwe

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

14 Juli 2011 | Verenigde Staten, Homosassa Springs

Na een hele hete nacht met weinig slaap..iedereen om de beurt wakker van de hitte, de dame bij de receptie kon niet geloven dat we zonder airco hadden geslapen! Dat doen we dus ook niet meer.Hebben we vandaag een mooie dag op het water doorgebracht, krabben vissen met als aas kip, zwemmen in de Springs(alligators houden niet van springs, we snappen nu waarom: veel kouder, voor ons wel lekker fris), met een bootje achter de grote boot(leuke boot trouwens, met dakje en heerlijke bankjes), snorkelen(heel ondiep water dus ook zonder snorkel zag je de bodem) en Eric die een heel net met krab meesleurt in de motor..(en zich dan afvraagt waarom de boot zo langzaam gaat!)Vervolgens doet de boot het later weer niet en ja hoor: de boei waaraan het touw met het net zit, was dwars doormidden, het touw vastgedraaid in de motor... Terug op de camping lekker gezwommen in het zwembad en de BBQ aangestoken.

• 14 Juli 2011 - 06:59

Willem En Gerda:

Ja hoor, daar is het verhaal dat jullie vakantie compleet maakt. Mijn broertje is echt de handigste vakantieganger die ik ken. Waar hij ook is, hij laat altijd zijn sporen na. In Australië het dak van de camper afgereden, hier doet-ie het met een boot. Maar hij houdt het wel spannend. Allemaal nog heel veel plezier en geniet van elke dag, (ook al is het warm).

• 14 Juli 2011 - 07:24

Marja:

Dat was even achter de oren krabben natuurlijk. Maar het maakt het allemaal nog spannender. Aafke, houdt je het wel vol met die avontuurlijke mannen van je?
    dikke kus

• 14 Juli 2011 - 16:08

Rian:

Heerlijk, geniet ervan. wij gaan morgen ons best doen in de regen.
    we hebben gelukkig geen airco nodig, die hebben we nl ook niet.

• 14 Juli 2011 - 18:00

Bertus En Helga:

Zo Tjeerd jij aan het stuur/roer van de boot en wat zie ik daar achteraan hangen, volgens mij Douwe in zijn eigen boot. Jongens wat zullen jullie genieten daar, vooral als je denkt dat het hier met bakken naar beneden komt. Nog heel veel plezier daar en veel kusjes.