"wild life" op de nieuwe camping - Reisverslag uit Fort De Soto, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu "wild life" op de nieuwe camping - Reisverslag uit Fort De Soto, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

"wild life" op de nieuwe camping

Door: EricAafkeTjeerdDouwe

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

18 Juli 2011 | Verenigde Staten, Fort De Soto

Gistermorgen zijn we naar Fort de Soto gereden, dit is een schiereiland aan de Golf van Mexico, het is hier prachtig! Eerst hadden we een plek in het midden, maar vanmorgen kon ik regelen dat we op een plek aan het water kunnen staan. Gistermiddag zijn we naar de grote pier hier op het eiland gegaan en hebben niet alleen weer een manatee gezien, maar ook dolfijnen! en 's avonds op de camping probeerde een wasbeer onze vuilnisbak in te klimmen...genoeg wild life op 1 dag...vandaag zijn we naar het strand geweest, maar de Golf is eigenlijk bijna te warm...de jongens vinden dit overigens niet...ze zwemmen, snorkelen, zoeken schelpen en bouwen zandkastelen!
Nadat Eric eerder al over de afvoerpijp was gereden, was vandaag de waterslang aan de beurt...die past ook niet meer lekker op de aansluiting, maar dit kan de pret niet drukken, weer op de camping de bbq aangestoken en uit het niets begint het te stormen en te hozen, nu is het weer droog en meteen weer snikheet( het is 10 uur 's avonds!).
alleen die muggen daar wordt je wel gek van, maar ja niets aan te doen....

• 18 Juli 2011 - 06:07

Willem En Gerda:

Vandaag op kantoor weer snel naar jullie ervaringen gekeken. Heerlijk om zo je werkdag te beginnen. Tjeerd, wat heb je een mooi natuurfilmpje gemaakt! Wat leuk om al die dieren in het echt te zien! Als jullie straks, over een hele tijd, thuis komen, hebben jullie wel wat te vertellen hoor.
    Lieve groetjes vanuit een herfstig Nederland

• 18 Juli 2011 - 13:14

Marja:

Wat een belevenissen. Goed dat jullie veel foto's maken, je kunt toch bijna niet geloven dat jullie dat allemaal in 't echt zien.

• 18 Juli 2011 - 20:51

Helga:

Tjee wat een mooie reis zijn jullie toch aan het maken en Tjeerd en Douwe, Dolfijnen zien, dat is helemaal geweldig. Tja en Eric, nu weer over een afvoerpijp en waterslang gereden, ach tja, he is Ee. Nou hier is het gewoon herfst, koud en nat, dus voor jullie, genieten daar.

• 18 Juli 2011 - 21:22

Ellen En Barend:

Hallo familie,

Ook wij hebben jullie site gevonden en zullen jullie verhalen fanatiek gaan lezen! Wat een geweldige reis maken jullie! Geniet ervan en laat vooral ons meegenieten van jullie belevingen. Dan kunnen wij ook mooi alvast wat ideeen opdoen voor onze reis. :)

Liefs, Ellen en Barend

• 19 Juli 2011 - 11:15

Rian:

Regen? Ook daar? Hier ook nog steeds. Wij zijn drie nachten naar oranje stad en pip dorp geweest. Heerlijk binnen spelen. Geniet van jullie avontuur.