dagje reizen en shoppen - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu dagje reizen en shoppen - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

dagje reizen en shoppen

Door: EricAafkeTjeerdDouwe

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

21 Juli 2011 | Verenigde Staten, Key Largo

Vanmorgen vroeg vertrokken van Fort de Soto om een eind te rijden naar de Keys (ongeveer 5 en een hlf uur rijden). Onderweg kwamen we weer een grote outlet tegen en we konden de verleiding niet weerstaan! Deze keer hebben vooral Eric en ik een hoop nieuwe kleren en schoenen gekocht, echt voor prijzen die je bijna niet kunt geloven...het nadeel was dat we om 18.30 pas op de camping aankwamen...receptie al dicht en de bewaker kon ons gelukkig wel een plekje geven, maar we blijven maar 1 nachtje want het zwembad is stuk en het is een beetje een armoedige camping, we willen toch deze laatste 5 dagen wat meer luxe! Internet heb ik maar 20 minuutjes gratis dus ik typ als een achterlijke om (nadat ik net een mooie camping heb gevonden op internet, wordt morgen vervolgd) nog dit stukje af te krjgen...foto's komen ook morgen weer...
bijvoorbeeld van de mullet die Eric gisteren zelf met het net van de buurman heeft gevangen en de buurman vandaag als het goed is met smaak heeft opgegeten!!!!(bedankt voor het opzoeken, dames)

• 21 Juli 2011 - 06:06

Willem En Gerda:

Heee Aaf, je hebt vakantie en dan moet je niet stressen om een stukje in je blog te krijgen. Je had natuurlijk ook een dagje kunnen overslaan, maar dat zou voor de thuisblijvers wel een teleurstelling zijn geweest. Het is iedere dag weer een goed begin. En morgen weer lekker met foto's. Krijgen we de berg kleding en schoenen weer te zien?
    Groetjes en geniet er nog van! (ik zie de teller van de reisstatus zakken, bah!)

• 21 Juli 2011 - 17:57

Marja:

Toch super informatie deze tocht van jullie. En wat een herinneringen. Bij elk kledingstuk wat jullie straks dragen en elke stap die je zet is FLORIDA aanwezig.
    Leuk Leuk Leuk.
    dikke kus voor ieder.