relax - Reisverslag uit Oak Point Mobile Park, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu relax - Reisverslag uit Oak Point Mobile Park, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

relax

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

22 Juli 2012 | Verenigde Staten, Oak Point Mobile Park

Gelukkig heb ik uiteindelijk iemand van  Cruise America te pakken gekregen en met hem telefonisch de koelkast reset, hij doet het weer perfect! Gister en vandaag, het weekend  was gerelaxt . We hebben  een net  gekocht en daarmee word er nu Mullet  gevangen door Eric en Tjeerd, de eerste vis van Tjeerd was  een "needle fisch" hoe wijs is dat!  We zijn ook weer wezen shoppen en gave bloesjes voor de bruiloft van Marijke en Ndioufa gekocht voor de jongens. En een ipad 3...dus nu kunnen we face timen! (wel even rekening houden met tijdsverschil...) Veel gezwommen om  af te koelen. Gister hebben we gigantische T-bones op de bbq gegeten.  Vanmiddag werden we overvallen door een enorme regenbui en storm, het duurde een  uurtje en daarna weer heet.  Dus twee heerlijke dagjes  op de camping en morgen  gaan we naar Universal Studios...

• 24 Juli 2012 - 11:25

Gerda:

Tjeerd, wat leuk, een needle-fish. Ik heb even op google gekeken hoe deze vis eruit ziet, maar dat is wel een heel mooie. Die vang je niet in Nederland dnke ik. Wat een grote bek. Misschien was hij ook wel heel lekker geweest op de barbecue. Of niet, hij is wel een beetje dun. Een T-bone is toch wel lekkerder en groter.

• 24 Juli 2012 - 11:53

Paul En Marja:

Het ziet er allemaal weer prachtig uit. En Eric, de zonnepanelen draaien hier op volle toeren. Dus veel besparing. Kunnen jullie nog meer shoppen.
    Nou en met die visvangst kunnen jullie zelf in voedsel voorzien. Het kan allemaal niet beter.
    Veel plezier. Groeten Paul en Marja

• 24 Juli 2012 - 23:31

Bertus En Helga:

Inderdaad het is hier erg warm, dus volop zon, volop energie op de Rietspinner.
    Er kan dus gekocht worden!!!!.

Maar wat is het mooi daar, lekker weertje, dus zonder koelkast, denk niet dat dat zo lekker is daar.
    En Tjeerd dat vissen, geweldig met je vader (lekker voordelig zelf je eten vangen) Douwe ik denk dat jij je ook wel vermaakt zoals ik zie op de foto's. Heel veel plezier en veel groetjes.