Terug in Florida - Reisverslag uit Fort White, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu Terug in Florida - Reisverslag uit Fort White, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

Terug in Florida

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

01 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Fort White

Vanmorgen geen haai gevangen jammergenoeg! Wel heerlijk gezwommen (Douwe en ik ) in de zee. 'smiddags even een kwartiertje omgereden en een fotogemaakt bij het bord South Carolina en toen via Georgia weer terug naar Florida. Het landschap veranderde enorm onderweg, hier doet het Europees aan, groene grasvelden, bomen en koeien. We kwamen hier begin van de avond aan, nadat we eerst flink verdwaald waren, gelukkig kwamen we iemand tegen die voor ons uit is gereden want we hadden deze camping nooit gevonden! Het is geweldige camping midden in de bossen vlak bij een rivier die we morgen afgaan in "tubes", van die grote ronde zwembanden. Het grappige is dat we de enigen zijn op de camping! Het weekend zitten ze vol, maar nu hebben we alles voor onszelf. De dames van de camping zijn ontzettend aardig en je voelt je zeer welkom. We zitten nu buiten bij de pool room en verbazen ons over het oorverdovende geluid dat padden/kikkers kunnen maken, niet te geloven en niet te beschrijven!

• 02 Augustus 2012 - 10:56

Mama En Papa:

Fijn dat jullie het nog steeds zo treffen, nu weer een geweldige camping, lekker zwemmen al was het dan niet met een hongerige haai! Genieten jongens, want hier is het mooie weer al weer over helaas, het stortregent! Liefs an papa en mama

• 02 Augustus 2012 - 13:41

Helga:

Geweldig deze spannende verhalen met haaien en andere gevaarlijke dieren, gelukkig nu in wat rustiger water, en Eric hier valt nu weinig te verdienen, de zon schijnt namelijk amper.

Liefs Bertus en Helga

• 02 Augustus 2012 - 15:21

Willem En Gerda:

Wat een heerlijk verhaal weer en wat leuk dat jullie daar de camping voor jezelf hebben! Morgen gaan wij, als uiterst tevreden volkswagenrijders op vakantie. (Ja, Ee, we hebben de enquete uiterst tevreden ingevuld) Onze vakantie betekent wel dat we jullie verhalen een week moeten missen. Jammer, maar als wij over een week weer thuis komen, hebben we gewoon lekker een aantal spannende avonturen tegoed. Geniet lekker van al het moois daar.
    Groetjes!

• 10 Augustus 2012 - 15:45

Ellen :

Hoi allemaal,

Wij hebben jullie ook weer gevonden. Gaan er nu heerlijk voor zitten en lezen wat jullie de afgelopen dagen hebben meegemaakt! Veel plezier nog daar he!

Liefs, Ellen en Barend