Donder en bliksem - Reisverslag uit Saint Augustine Beach, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu Donder en bliksem - Reisverslag uit Saint Augustine Beach, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

Donder en bliksem

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

08 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Saint Augustine Beach

Wat een verschil, gister weer snikheet en veel zon, eerst naar de zee en met de  body boards de zee bedwingen.. Onderweg er naar toe loop je over een soort brug door de duinen en zie ik een groot schild in een soort hol en even later zien we het zand verplaatsen.. Een moeder zeeschildpad  die eitjes gaat leggen, hoe cool is dat.. (Ik heb het op film maar het uploaden van een paar foto's  is al  heel lastig en kost heel veel tijd dus laat staan een filmpje) van de zee naar het zwembad en toen een uurtje tennissen!Pffffff.  We waren nog niet terug bij de camper of donkere wolken en binnen no time sloeg het weer om, niet te geloven in nog geen 10 minuten de hele camping blank! Maar even boodschappen doen en een Torpedo(speelgoed voorin het zwembad)gekocht.
Vandaag het laatste dagje op deze super camping. Ik zeg tegen Eric laten we nog iets gaan ondernemen i.p.v de hele dag in de zee en het zwembad rondhangen, het is hartstikke mooi weer...  Dus naar de bootverhuur en nog een halve dag een bootje gehuurd. Eerst nog even een grote zwemband gekocht voor achter het bootje. We zijn heerlijk aan het varen. Halverwege breekt uit het niets het noodweer los...echt grote druppels regen en toen ook de bliksem en de donder...en toen een enorme klap HEEL dichtbij, trillend op onze  benen de boot aangelegd aan zomaar een steiger bij een huis.Gelukkig nam  een aardige man (Don) ons in  huis want het ging  tekeer...en het stopte ook  niet meer, dus heeft hij ons ook  terug naar de camper gebracht! Superaardig. Iemand van de verhuur heeft de boot opgehaald zodat we onze spullen ook weer hadden! Vanavond niet BBQ-en  maar lekker uit eten want het blijft regenen...

• 09 Augustus 2012 - 08:30

Helga:

Een schildpad die eitjes legt, niet te geloven dat je dat tegenkomt. Geweldig ... maar daarna, wat een verhaal. Gelukkig goed afgelopen, want met onweer op het water brrrr.
    Doe voorzichtig deze laatste dagen.
    Liefs Bertus en Helga

• 10 Augustus 2012 - 15:56

Ellen:

Spannend hoor!! En wat een aardige mensen zeg! Dat ze zelfs Eric nog naar de camping hebben gebracht. :)

Liefs, Ellen en Barend

• 12 Augustus 2012 - 14:59

Willem En Gerda:

Jullie zijn waarschijnlijk al thuis als wij nog reageren op dit verhaal. Wat een spanning. En best wel gevaarlijk. Maar omdat het goed is afgelopen wel een heel mooi verhaal en een spannende herinnering aan dezer vakantie.