zipline & USS Alabama - Reisverslag uit Navarre, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu zipline & USS Alabama - Reisverslag uit Navarre, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

zipline & USS Alabama

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

10 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Navarre

Gister zijn we niet gaan Tuben in Denham Springs maar je kon er ook ziplinen, dat zijn we gaan doen ! Zo gaaf!!! Je klimt in een hoge houten toren en dan van boomtop naar boomtop aan een kabel tot de volgende toren,over bomen,land, zand, water, echt waanzinnig gaaf!!
Vanochtend vroeg vertrokken en via Mississippi naar Mobile, Alabama naar het battleship USS Alabama, dit slagschip heeft gevochten in WO II, echt bijzonder. Alles intact en ingericht en we deden een tour door het hele schip. Wel stikbenauwd benedendeks. daarna kon je ook nog in een onderzeeër, ook super interessant, helemaal benauwd, pfff. Eind van de middag zijn we doorgereden terug naar Florida, Navarre. We staan op een waanzinnig mooie camping met eigen terras en pier aan het strand en een mooi zwembad. Morgen bij daglicht alles verkennen!

• 11 Augustus 2013 - 08:51

Britta:

Lieve allemaal! Gezellig om zo met jullie mee te lezen. Jullie hebben het heerlijk! Liefs, britta

• 11 Augustus 2013 - 10:08

Tamara :

Lieve Levensgenieters ,
    Zo ongelooflijk mooi om te zien hoe goed bezig jullie zijn in de natuur,en de uitdaging maar weer.En wij kunnen mee genieten.WAUW!!!
    Tot lees plezier

• 11 Augustus 2013 - 19:35

Paulien:

Weer thuis ben ik heerlijk met de IPad gaan zitten en heb jullie verhalen gelezen en de foto's gekeken. Gaaf wat jullie allemaal weer doen! Xxx

• 12 Augustus 2013 - 08:39

Willem En Gerda:

Hallo vakantiegangers,
    Wij zijn gister van een heerlijk weekje fietsen in Duitsland terug gekomen en gaan nu lekker met jullie meegenieten van jullie reis door Amerika. De eerste reisverhalen waren al weer geweldig. En de foto's natuurlijk ook. (Wa een leuke foto's en Ee, je blijft echt m'n kleine broertje)
    Jullie hebben al weer aardig wat meegemaakt. Vanaf vandaag wordt het lezen van jullie avonturen weer m'n eerste activiteit op kantoor. Tja, je moet de dag goed beginnen ;-)
    Lieve groet en ik stuur vanavond een uitnodiging om te feuten.