Amisch country - Reisverslag uit Powder Mill Estates, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu Amisch country - Reisverslag uit Powder Mill Estates, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

Amisch country

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

20 Juli 2017 | Verenigde Staten, Powder Mill Estates

18 & 19 juli

Eergisterochtend op tijd vertrokken vanuit de KOA bij de Niagarawatervallen, een flink stuk gereden, eindbestemming Lancaster. Daar op de campground stapt Tjeerd in een spijker: heel circus met een medic en gesprekken over aansprakelijkheid,ondertekenen van formulieren dat we hem niet naar het ziekenhuis brengen. We hebben zijn voet in het zeepsop gezet en daarna ontsmet. Mooie camping met uitzicht op een Amisch boerderij. Helaas heeft de 'water heather' het begeven dus geen warm water. Bellen met Apollo, gisterochtend zijn we naar een RV service centrum gereden. Helaas het kapotte onderdeel hadden ze niet. Doorgereden richting Washington DC. Via Leola en Intercourse, echte Amisch dorpen, bijzonder hoor:paard en wagen, klederdracht en wapperende was aan de lijnen. Nu staan we hier op Cherry Hill Park, een prachtige camping met twee zwembaden, café, sportfaciliteiten en elk half uur een bus naar Washington. Dus dat staat vandaag op het programma! Ze komen de geiser maken als we weg zijn, dus als het goed is vanavond weer warm water...

• 21 Juli 2017 - 13:00

Helga:

Wat leuk zo dicht bij de Amisch, zo'n apart volk en verder geniet ervan.
    Liefs

• 21 Juli 2017 - 13:32

Gerda:

Leuk om zo'n stap terug in de tijd te zetten. Rare jongens die Amisch.
    En Tjeerd, goed je voeten schoonhouden hoor, anders moeten jullie straks nog eerder naar huis

• 21 Juli 2017 - 14:25

Paul Hoekstra :

Wat bel even Jullie veel dit is echt genieten. Maar Tjeerd ga voorlopig Elle dag even in een bakje met zeeppoeder min is al voldoende en anders doe dat 2 x per dag.
    En blijven ontsmetten. Je Moët echt voorzichtig zijn. Vele sterkte en doe voorzichtig

• 21 Juli 2017 - 18:52

Marja :

Wat een vakantie,klinkt heel goed.
    Wan ne'er was laatste tetanus prick Tjeerd .
    Let op hoor.
    Aafke je kunt mailen met huisartsenpraktijk.