Washington DC - Reisverslag uit Urbanna, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu Washington DC - Reisverslag uit Urbanna, Verenigde Staten van Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe Hoekstra/Zijlstra - WaarBenJij.nu

Washington DC

Blijf op de hoogte en volg Eric,Aafke,Tjeerd en Douwe

22 Juli 2017 | Verenigde Staten, Urbanna

20 & 21 juli

Gisterochtend de bus en metro naar Washington DC genomen. Perfecte verbinding. Eerst langs het witte huis en daarna langs alle ' memorials ', tweede wereldoorlog( gigantisch groot en prachtig gemaakt) burgeroorlog (een huizenhoge Lincoln), Korea (soldaten) en Vietnam (een ongelooflijk lange muur met namen) Indrukwekkend en snikheet, eigenlijk te warm voor de stad. Langs de naald, op de achtergrond het Capitool. Toen de metro en bus terug naar Cherry Hill campground, voor een lekkere duik in het zwembad! De jongens zijn er alleen even uit gegaan om te komen eten en daarna hebben ze tot 10 uur in het zwembad gezeten.
Nog geen warm water, vanmorgen eerst langs een RV service centrum en daar hadden ze het kapotte onderdeel, we hebben weer warm water! Daar hadden ze een tip voor een goede camping, daar zijn we heen gereden, in Urbanna, Virginia. Een hele grote camping met een waterpark, strand, Beach trampoline, visplekken, etc. De camping heeft 3500 grote plekken en in oester en kreeftweekend 7000 plekken, elk stukje is dan bezet. Hier blijven we het weekend : twee dagen, drie nachten. De jongens vinden het hier geweldig!

Ps aan de bezorgde familie: het plekje onder Tjeerd zijn voet valt heel erg mee, ik heb het meer beschreven om aan te geven hoe bang ze waren dat we ze voor de rechter slepen!

• 22 Juli 2017 - 15:58

Marja:

Indrukwekkend, en super plek dus waar jullie nu vertoeven.
    Fijn te horen over Tjeerd zijn voet.

• 23 Juli 2017 - 13:59

Gerda:

Wat hebben jullie weer een mooie vakantie. En het is jullie van harte gegund. Ook heel leuk dat wij weer mee mogen genieten. Hier is het ook goed wee. Maar net om tot tien uur in het zwembad te liggen